ESP Shaklee Yang Mengenyangkan . Minuman Protein Yang Melazatkan !




Sejak start sem ni, memang x lalu nak makan malam.. Mungkin rindu lauk mak kat umah.. Huhu...

So setiap hari kul 6 ptg, bancuh ESP + Milo ni haa... Cara nya :

Air kosong 350 ml
1 sudu ESP
1 sudu milo


Pastu shake2, tadaaaa, minumm dengan lazatnye!

Serius, mmg kenyang sampai malam. .. Kalau dulu siang malam keja nak makan je... Skrg tidak lagi.. Malam dh blh skip makan dengan ESP Shaklee ni.. So pada sesiapa jenis xmaw makan malam, amalkan minum ESP Shaklee ni. !;) mmg bagus sgt utk kulit kita, kesihatan kita aww.. Esp minuman protein yg sgt berkhasiat


Saya selalunya bancuh ESP ni dengan Milo , Susu , Horlicks , kadang2 minum macam tu je pun dah sedap dah !! tapi memang fav bancuh dengan Milo laaa :) saya memang peminat Milo .. ! :D



Nak tahu variasi bancuhan ESP yang lain ? klik sini 

********************************************


Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee.


Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor




TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

No comments:

Post a Comment

zinniaza.com © . Designed by MaisarahSidi.com