Home Siapa Saya Disclaimer Mengapa Shaklee Cara Order Nak Jadi Ahli?

Pencuci Muka NutriWhite Shaklee ( Gentle Deep Foaming Cleanser NutriWhite Shaklee )





Mungkin ramai yang tak tahu Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit selain dari produk berbentuk vitamin.


Antaranya pencuci muka NutriWhite Shaklee >>> Gentle Deep Foaming Cleanser.


Keistimewaan produk ini :


** Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih

** Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan

** Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan

** Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen

** Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas.




Saiz 1 tube pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni agak besar ye iaitu 150 ml. Memang tahan lama sangat pakai sampai 9 - 10 bulan.. memang puas rasa sebab buih yg byk wlupun cuit sikit je di hujung jari.




Bila muka dicuci dgn Nutriwhite Shaklee,betul2 rasa segar dan nyaman .Kulit pun rasa lembut dan licin. Warna tona kulit jadi lebih sekata.




Pencuci muka NutriWhite tiada haruman wangian ye kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita. Tiada rasa pedih2 atau pengelupasan .. Ia tak buat kulit muka jadi tipis wokeyy.




Produk Nutriwhite Shaklee ini memang setanding dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.




Sekali dah cuba, pasti bercinta-cinta dengan produk Nutriwhite Shaklee ni taw ! ^^


Nak tahu tentang produk NutriWhite Shaklee yang lain ? Klik :



atau 





Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




Zailatul Akmal



Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



SMS / WHATSAPP 019 344 3650 



FB page : Zinnia Z A Online Shop




Instagram :  vitaminsemulajadi




Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
    





"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."


TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

Petua Kesihatan ( 10 Makanan Yang Membakar Lemak )





Berikut adalah 10 makanan yang membakar lemak :

1) Oat

Ia boleh mengurangkan rasa lapar anda kerana ia mengandungi serat yang membantu dan menstabilkan tahap kolesterol.

2) Telur

Telur adalah sumber yang kaya dengan protein dan rendah kalori. Telur membantu kita untuk membina otot dan membangunkan kolesterol baik.


3) Epal

Epal diperkaya dengan antioksidan yang tinggi dan makanan tambahan lain. Paling penting , ia mengandungi pektin yang membantu untuk mengurangkan sel-sel lemak dalam badan.

4) Cili Hijau

Mengandungi Capsaicin yang membantu untuk membangunkan sel-sel pertumbuhan badan dan membakar kalori dalam masa cepat.

5) Bawang Putih

Bawang putih mengandungi Allicin yang mempunyai ciri-ciri antibakteria yang membantu untuk mengurangkan lemak dan membuang kolesterol jahat.

6) Madu

Madu adalah salah satu yang terbaik untuk membakar lemak. Tambah madu dalam air suam dan minum setiap hari pada awal pagi.

7) Teh Hijau

Salah satu cara yang paling berkesan yang boleh membantu anda untuk mengurangkan berat badan. Ia mengandungi antioksidan yang membantu dan menstabilkan berat badan kita. Ambil 2 cawan setiap hari teh hijau ini untuk hasil yang lebih baik.

8) Rumput Gandum ( Wheat Grass )

Ia meningkatkan metabolisme dan membantu untuk mengurangkan lemak.

9) Tomato

Membantu untuk membakar lemak dalam masa cepat. Ia juga membantu untuk menjauhkan diri dari kanser. Jadi ambil tomato dalam diet secara berkala.

10) Coklat Gelap ( Dark Chocolate )

Mengandungi FLAVONOID iaitu ciri-ciri anti-radang yang membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam darah. Ia merangsang pertumbuhan serotonin dalam darah dan juga membakar lemak.




Menarik bukan senarai makanan yang boleh membakar lemak ini ? Tapi cuba tengok apa yang saya warnakan dengan warna merah di atas , ada jugak fungsi yang sama dalam senarai vitamin Shaklee taw .  Nak tahu yang mana satu ? 

Jom , check it out! ;)




Alfafa Complex Shaklee 

  • Alfalfa merupakan tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. 
  • Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.
  • Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi.


  • Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. 
  • Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.


  • Powered by leucine untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.
  • 24 gram protein setiap hidangan untuk membantu anda rasa kenyang.
  • Tinggi kandungan serat - 6 gm serat setiap hidangan.
  • Indeks glisemik yang rendah untuk mengekalkan tahap gula darah yang normal dan mengekalkan tenaga.
  • Rendah kalori

Cinch Energy Tea Mix ( teh hijau )

  • Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.
  • Meningkatkan metabolisme
  • Lagi cepat membakar kalori
  • Pilihan alternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh.

  • Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak 
  • Menurunkan tekanan darah
  • Berfungsi sebagai anti oksidan
  • Menurunkan kolesterol

    Agen pembakar lemak Shaklee :

    • Untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids).
    • Memecah serta mencairkan lemak terutama kolestrol.
    • Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL).
    • Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat pada pembuluh-pembuluh darah.
    • Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

      • Mengandungi asid lemak Omega 3 yang membantu meningkatkan paras hormon Leptin iaitu hormon penting dalam pengawalan selera makan.
      • Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk mengehadkan rasa lapar.
      • Leptin juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, semakin cepatlah LEMAK JAHAT dibakar.
      • Dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dan mengambil asid lemak Omega 3 lebih banyak membakar lemak berbanding mereka yang hanya bersenam tanpa mengambil asid lemak Omega 3.


      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




      Zailatul Akmal



      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 







      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


      Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
          





      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."

      Kebaikan Garlic Complex Shaklee


      Semalam tekak rasa gatal sangat , sebab batuk berkahak ... Seksanye rasa . terus amek Garlic Complex Shaklee 2 biji lepas makan . lepas tu , Alhamdulillah, dah takde dah rasa gatal2 . Best betul la Garlic Shaklee ni .. So saya nak tambah Garlic ni dalam senarai vitamin yang saya akan ambik setiap hari . :)

      Nak tahu beza Garlic Complex Shaklee dengan Garlic yang lain ? :

      • Dihasilkan daripada bawang putih (garlic) jenis premium yang bebas racun perosak dan ditanam secara organik
      • Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan 100% allicin aktif kekal pada garlic tersebut
      • Mengandungi pelbagai vitamin E untuk tingkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita



      Fungsi Allicin pada bawang putih untuk kesihatan manusia adalah :

      • Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak 
      • Menormalkan keseimbangan lipoprotein 
      • Menurunkan tekanan darah 
      • Mempunyai anti-darah beku dan anti aktiviti radang 
      • Berfungsi sebagai anti oksidan 
      • Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi 
      • Bantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air 
      • Bantu rawat asthma


      >> Setiap 2 tablet GARLIC Complex Shaklee = 1000 mg ekstrak garlic tulen = 2 ulas garlic segar <<



      MANFAAT UTAMA GARLIC COMPLEX SHAKLEE adalah :

      ** Mengandungi Spearmint – Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.

      ** Antibiotik Yang Selamat dan Semulajadi – Garlic antibiotic semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

      ** Menghalang Alergi – Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema, hepatitis.

      ** Mempertingkatkan Sistem Penghadaman – Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastric, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menhalang ulser gastrik.

      ** Memoderatkan Tekanan Darah Tinggi – Kajian menunjukkan pengambilan 2 – 4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

      ** Detoksifikasi – Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan cadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kima.

      ** Menurunkan Kolestrol – Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah; meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

      ** Mencegah Kanser – Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser – Nitrosamine.

      ** Menstabilkan Glukos – Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.



      *** 

      Jika anda ibu hamil yang mengalami masalah keputihan, boleh ambil Garlic Complex Shaklee untuk masalah keputihan tersebut kerana Allicin dalam Garlic Complex Shaklee bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi .


      Selain itu ia mampu melawan bakteria dan semua jenis jangkitan pada: 

      • Kerongkong & Telinga (throat & ear infection) 
      • Perut memulas (stomach upset) 
      • Cirit-birit (Diarrhea) 
      • Bronkitis 
      • Luka-luka (infected wounds) 
      • Jangkitan yang berulang-ulang seperti telinga, kerongkong, gusi, mulut
      • Sistem air kencing


      Sekiranya anda atau ahli keluarga dinasihatkan mengambil ubat antibotik untuk melawan jangkitan penyakit seperti selesema, batuk, cirit-birit dan lain-lain tetapi anda berasa risau akan kesan sampingan antibiotik untuk kesan jangka masa panjang, cepat-cepatlah ambil suplemen garlic yang antara kebaikkannya merupakan antibiotik 100% semulajadi, tanpa bahan kimia, perasa, gula dah bahan sintetik yang memberi kesan pada kesihatan.

      ***




      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




      Zailatul Akmal



      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 







      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


      Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
          





      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."

      Berniagalah Dengan Jujur Dan Beretika







      Assalamualaikum,



      Entry ini sekadar peringatan kepada kita semua yang sama2 SID Shaklee.


      Gambar kiri adalah poster yang saya edit. 


      Ini adalah kali ke berapa dah, poster saya dicrop dan ditambah dengan nama, hp no SID lain. 


      Ini bukan perkara baru, tapi ia umpama kudis dalam perniagaan. Bukan sahaja dalam biz Shaklee, bisnes lain pun alami masalah yang sama. Baik jual baju, tudung, kek dan lain2.


      Sikap yang paling penting adalah jujur. Tanya balik diri sendiri, apa tujuan kita berniaga? Untuk dapatkan rezeki yang halal untuk kita dan anak2 makan.


      Jadi pastikan kita bermula dengan jujur. Jangan la ambil poster orang, crop. Apa salahnya share & bagi credit. 


      Walaupun poster saya tu tak lah cantik mana tapi sekurang2nya , tolong hargai penat lelah orang lain . Kalau dah tahap malas atau alasan lain tiada masa nak edit, anda boleh share or guna dengan bagi kredit pada tuan asal atau minta izin .



      Harap semua berniagalah dengan jujur. Jadilah seorg peniaga yang beretika.


      ****Dulu masa saya edit poster, tak fikir pun orang lain akan crop . Sekarang ni , lepas apa yang terjadi , semua gambar saya edit, memang saya letak nama sana sini . ****


      Terima kasih ....

      Set Tambah Berat Badan Shaklee


      Dalam ramai2 yang nak kurangkan badan , ada juga yang nak tambahkan berat badan. Betul tak ?

      Di Shaklee , ada 3 jenis suplemen yang dapat menaikkan berat badan secara sihat dan semulajadi iaitu dengan Vita-Lea , Meal Shakes dan B Complex


      BAGAIMANA SET TAMBAH BERAT BADAN SHAKLEE INI MEMBANTU ?

      VITA-LEA :
      • Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah.
      • Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya
      • Membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita)
      • Memberi tenaga agar tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

      MEAL SHAKES :
      • Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. 
      • Membekal Nutrisi kepada sel tubuh kerana ia kaya dgn protein untuk bantu membina sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dll
      • Kaya kalsium, fiber dan protein. 
      • Membantu menambah selera makan
      • Membantu memberi badan rasa bertenaga.
      • Mengandungi ANTIOKSIDA seperti vitamin A,C,E, zink dan selenium yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan
      • Detoksifikasi: kaya dengan SERAT untuk bantu BUANG LEMAK BERLEBIHAN dan sisa buangan dari perut dan usus (BAGUS UTK CEGAH SEMBELIT)
      • Menguatkan sistem immuniti tubuh terhadap serangan penyakit
      • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa

      B-COMPLEX :

      • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. 
      • Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan
      • Menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular
      • Mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.


      Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.







      Zailatul Akmal

      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 




      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :) 






      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."




      TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

      Senarai Pengedar Shaklee Yang Sah Seluruh Malaysia

      Untuk mendapatkan produk Shaklee di kawasan berdekatan anda, boleh hubungi senarai pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia di bawah : 



      Perlis

      Tasnim 1185094
      017-5262596

      Sarawak

      Zhiana Eunos 1085116
      019-2914127

      Shafinaz 882327
      016-8651791

      Johor

      Noratini 928022
      010-8227403

      Syafa 1168710 (UTM)
      017-9039230
      Siti Norkhairatunnisaq 888839
      012-7860153

      Salmah 1076226
      013-7119779

      Norfaziela 928026
      017-7148010

      Siti Khairiyah 888833
      016-7886644

      Kuala Lumpur & Selangor

      Wirda Jamaluddin 908531
      012-9731595

      Siti Munisah 888834
      0162037225

      Nurman Naqib 1177100
      013-2694782

      Anaz 1029821 (UM)
      017-6745538

      Nurasnida 1086417
      019-3165487

      Fiza 1096939
      012-3407327

      Zaidah 915622
      019-3041220

      Norliana 949131
      013-8686480

      Azimah Saari 888836
      013-7047405

      Raziyah 928024 (UM)
      017-3477828

      Balkis 1090743
      019-3008681
      Noor Ashikin 888679
      011-15653325

      Pahang

      Vee 1096224
      013-9525737

      Sharipah 1102432
      014-8019268

      Pulau Pinang

      Natasya Nadia 1083321
      018-4019439



      ***Senarai pengedar akan diupdate/ditambah dari semasa ke semasa


      Klik sini untuk senarai branch Shaklee di Malaysia. 


       



         

      Advance Joint Health Tablet Shaklee ( AJHT Shaklee ) Penyelesaian Sakit Lutut Dan Sendi



      Advance Joint Health Tablet mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang ditunjukkan di dalam kajian klinikal mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal 5 hari. 


      BAGAIMANA ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE BERKESAN ?



      Advanced Joint Health Tablet membantu sendi sihat dalam 3 cara:


      1. Menyokong keselesaan sendi
      Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stres tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.


      2. Bertindak sebagai kusyen
      Glukosamin membantu memelihara rawan – cushioning perlindungan di antara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.


      3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
      Zink, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.

      10 Kebaikan ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE
      1. Menyokong ketidakselesaan sendi
      2. Membantu kekalkan tulang rawan
      3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
      4. Melancarkan pergerakan harian
      5. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
      6. Anti radang semulajadi
      7. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
      8. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
      9. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan , juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen)
      10. SANGAT-SANGAT BERKESAN ..KESAN POSITIF SELEPAS 5 HARI PENGAMBILAN




      AJHT Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan
      Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.

      Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.



      Jom tengok SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE yang lain sesuai untuk dihadiahkan untuk ibu bapa anda yang tersayang .... 


      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




      Zailatul Akmal



      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 







      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


      Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
          




      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."






      ALFAFA SHAKLEE Raja Segala Tumbuhan ( PROMO SHAKLEE JANUARI 2014 )



      Apa sebenarnya Alfafa ni ?

      Alfalfa, yang bermaksud 'bapa kepada segala makanan' dalam bahasa Arab, mempunyai kedudukan yang penting dalam tradisi herba purba di India, China dan Sepanyol. Para penyembuh purba telah mempelajari melalui pemerhatian selama beberapa abad yang lalu dan Shaklee pula mengesahkan melalui sains hari ini bahawa alfalfa merupakan satu gudang zat. Ianya juga dikenali sebagai 'Raja Segala Tumbuhan'. Alfalfa merupakan tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. 


      Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

      Perbezaan Alfalfa Shaklee

      Alfalfa Complex merupakan satu Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam 1950-an. Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat, termasuk kalsium, fosforus, zat besi, dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral surih dan vitamin.

      Alfalfa Complex dihasilkan daripada tanaman Alfalfa (Medicago Savita) secara organik di California yang bebas daripada pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja BEBAS KIMIA. Medicago Sativa memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan Alfalfa. Tumbuhan ini mengambil masa 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. Daun alfalfa dari Shaklee hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak.
      Daun alfalfa yang telah matang kaya dengan klorofil. Daun ini dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan. Kemudian, daun-daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan dibawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti. Setiap tablet mengandungi 300mg Alfalfa. 10 tablet Alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.


      Alfalfa Shaklee memang best ! Tak kenal maka x cinta wokeeeyyy .

      Anda boleh pilih set yg ada alfafa yg anda berkenan di hati, sebab alfafa tengah promo bulan ni !!!

      Tumbuhan Alfalfa terdapat banyak manfaat, antaranya :

      • Legakan sakit-sakit sendi dan belakang.
      • Membantu hilangkan kelesuan dan tekanan.
      • Memberi kelegaan semasa period.
      • Membantu Merawat arthitis
      • Membantu Merawat athma
      • Mencuci usus bagi membuang toksik
      • Membantu membuang angin dalam badan
      • Membantu mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
      • Meneutralkan asid dalam badan
      • Membantu masalah keputihan pada wanita.
      • Membesar dan menegangkan payudara.
      • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri.
      • Memulihkan urat selepas bersalin.
      • Milk booster
      • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
      • Meningkatkan stamina lelaki
      • Membantu Melegakan masalah sembelit

      Amaran lembut : 
      * Individu yang menghidap SLE, haruslah mendapatkan nasihat perunding kesihatan sebelum mengambil supplemen ini.
      * Sekiranya anda mengambil Alfafa ini, WAJIB minum banyak air kosong ye. Jangan degil dan jangan malas nak minum air kosong.  :)


      Pendek kata, ia baik sangat utk masalah keputihan , pelawasan , senggugut , keintiman , alergik , juga masalah jerawat. Alfafa juga sangat digalakkan diambil oleh ibu menyusu sebagai "milk booster" . Boleh refer di sini .


      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




      Zailatul Akmal



      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 





      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


      Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
          




      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."





      Testimoni Set Kulit Cantik Shaklee ( ESP , GLA , VITAMIN C , ALFAFA )


      Assalamualaikum semua :) 

      Ya Allah , rindu betul kt blog kesayangan hamba ni .... Semalam baru sampai JB ni ha , start cuti sem . Kelmarin baru habis exam . :D So, sekarang memang akan ada terlebih2 masa la nak focus Shaklee ni kan ^^

      Sekarang , nak update testimoni dari kawan saya , Adiba :) tengok betul2 gamba Adiba ni .. beza banyak betul SEBELUM dan SELEPAS ^^

      Apa yang Adiba ni ambil masa ni adalah :

      ESP 
      GLA 
      VITAMIN C
      ALFAFA

      Bukan Adiba saje yang berjaya dapat hasil yg sangat baik dari Set Kulit Cantik Shaklee , ramai lagi dah . cuma entry ni saya tepek gambar Adiba je la ye . :) 

      Sebenarnya , saya nak cakap , vitamin Shaklee ni sesuai sangat untuk orang yang pandai bersabar :) nama pun vitamin semulajadi 100% , jadi kesannya yang dialami pun secara alami dan ambil masa .. Bergantung jugak dengan badan seseorang, ada yang cepat ada yang lambat . Kesan setiap orang menang tak sama . Jadi , biarlah ambil Shaklee secara konsisten sampai dapat hasil yang memuaskan . Biar lambat janji secara semulajadi  . okay ? 




      Psssttt -  nak bagitahu bulan JANUARI 2014 sekarang ni tengah promo Alfafa buy 6 free 1 . sangat rugi kalau anda tak rembat harga alfafa time promo ni . cepat2 order wokey ... 




      Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa ...




      Zailatul Akmal



      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322 ]



      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 




      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  


      Nak sertai "keluarga Shaklee" saya untuk jana pendapatan lumayan dalam biz Shaklee ?
          




      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sbg SID ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."