Testimoni Meal Shakes ( Sudah 6 tahun Faiz Setia Dengan Meal Shakes ) - #ShakleeEffect #6


"[Faiz..selepas 6 tahun setia consume Mealshakes]

Faiz sejak dari umur 2tahun sampai sekarang umur dia dah 8tahun mesti minum segelas susu+mealshakes SETIAP HARI.. ..Kesannya:kulit dia cantik sangat, tu tak masuk bonus kesihatan yang lain. Alhamdulillah.

Ingat yer,kesan makan suplemen, bukan sekelip mata..macam anak membesar..tak membesar sekelip mata....Kalau anda betul konsisten makan makanan tambahan, cuba tengok kesan selepas 3-4bulan ataupun selepas 1-2tahun. cuba tengok apa yang dah berubah kat diri anda atau insan tersayang anda yang makan suplemen.....

Jadi kalau ambil makanan tambahan ni,rahsianya kena disiplin, konsisten,istiqamah dan sabar.... sesungguhnya yang baik itu datang dariNya.. kita usaha dan berdoa.

Fakta yang anda perlu tahu
>>mealshakes kaya dgn protin yg membentuk dan memulih sel2 kulit
>>mealshakes mengandungi vitamin penting A, C, E, selenium, Zinc
>>mealshakes lengkap dengan vitamn B, zat besi, copper utk membina sel darah merah yg sihat seterusnya menjadikan kulit glowing
>>mealshakes tinggi kandungan serat utk kesihatan usus seterusnya memudahkan penyerapan zat2 nutrien2

sekian info sharing hari ini..moga bermanfaat..

feel free to like & share
luahan hati mamafaiz"


_____________________________________________________________________________________


Berita baik buat anda di luar sana ,  bulan ni anda boleh membeli Meal Shakes sambil menderma .  : ) Nak tahu info lanjut , klik sini .



********************************************


Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee.


Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor




TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

No comments:

Post a Comment

zinniaza.com © . Designed by MaisarahSidi.com