Home Siapa Saya Disclaimer Mengapa Shaklee Cara Order Nak Jadi Ahli?

SHAKLEE - Promosi Berganda Disember 2014



Assalamualaikum & Hi !


Shaklee ni memang suka buat gempak ! Bulan ni ada promosi HEBAT ! Utk penutup 2014  , Shaklee bagi BONUS lebih utk anda. Bonus CANTIK & Bonus CINTA ! <3<3<3<3 Pheeewiitt .



Nampak tak betapa murah hatinya Shaklee bulan ni ?? Nak bagi anda peluang utk jimat duit poket ! Apa lagi. Jom grab dua2 item ni bulan ni jugak !

Jom kita berkenalan dengan dua-dua vitamin ni .





Vitamin C


Apakah KEISTIMEWAAN & PERBEZAAN Vitamin C SHAKLEE dengan Vitamin C lain yang ada di pasaran? 

  • Vitamin C pertama yang SEMULAJADI dan bertindak secara ‘Sustained Release’ atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin c sentiasa berada dalam badan kita.
  • Di mana ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk satu tablet.
  • Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.
  • Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan mengikut keperluan

Sustained Release Vita-C Plus 500 mg


  • Sumber Vitamin C Semulajadi yang disalurkan jam demi jam...
  • Tubuh kita sering kehilangan vitamin c sEmasa melakukan aktiviti harian. Vita-C Plus Shaklee dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin c secara berterusan. Vita-C Plus 500 mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin c yang diperlukan tubuh. Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
  • Selain itu , Vitamin C atau Asid Askorbik amat bermanfaat pada kesihatan manusia. Semua orang tahu bahawa Vitamin C boleh membuatkan kulit menjadi cantik dan licin . Antaranya :
  • si pengamal akan mendapati kulitnya lebih licin, tegang dan cantik, dan luka cepat sembuh kerana ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat.
  • mereka yang menghidap darah tinggi amat digalakkan mengambil vitamin C bagi mengelakkan strok dan jantung tersumbat.
    • Detoksifikasi. Mereka yang merokok patut menjadikan vitamin C sebagai kawan baik kerana ia dapat membersihkan darah dan mengelakkan buah pinggang anda daripada mengalami kerosakan yang teruk.
    • Vitamin C juga berperanan dalam pengeluaran hormone antistress dan interferon (hormone fungsi imun). Mengikut Doctor Bruce Miller, the more you stress the more you need vitamin C. Kita tahu bahawa stress boleh memusnahkan vitamin C dan oleh kerana kekurangan vitamin C sistem keimunan kita menjadi lemah dan mudah diserang penyakit.
    • Mereka yang sedang sakit adalah disarankan mengambil vitamin C pada dos yang lebih tinggi bagi mempercepatkan proses penyembuhan.
    • Kita digalakkan mengambil buah-buahan dan sayur-sayuran lima kali sehari. Namun kekangan masa dan tekanan kehidupan masa kini menyebabkan vitamin C tidak dapat diserap oleh badan secara optimum dan lebih banyak keluar melalui air kencing. Menurut Dr Bruce Miller, dos yang dicadangkan ialah 500 mg sehari iaitu bersamaan 7 setengah biji Oren. 


    MANFAAT YANG LAIN ADALAH : 



    • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema. 

    • Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan. 

    • Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

    • Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan. 

    • Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.



    Vitamin E

    Basically antara garis panduan utk memilih Vitamin E adalah:
    1. Pilih Vitamin E yg bersumber semulajadi ( boleh lihat pada label.. ada huruf d kecil (d-alfa to coferol) menunjukkan ia sumber semulajadi. satu huruf 'l' or 'dl' menunjukkan ia sumber tiruan or kimia) 
    2. Cari perkataan mixed tocopherol dlm label 
    3. Pilih Vit E yg berserta selenium 

    Sumber semulajadi adalah lebih baik kerana ia lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber kimia/tiruan..

    Pilihlah Vitamin E Complex Shaklee sebab ia memenuhi garis panduan di atas...Vitamin E Shaklee adalah bersumberkan asli .Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium.



    VIT E complex with GRAPE SEED EXTRACT! Yeahhh..beri kebaikan yg berganda!
    • Antara kebaikan grape seed extract - 20 kali lebih berkuasa daripada vitamin E, dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C!!

    • Vitamin E adalah sejenis vitamin larut lemak. Ianya adalah vitamin antioksidan yang sangat bagus dan menghalang dari penuaan sebelum usia. Tentunya setiap orang tidak mahu tua sebelum masanya kan?
    • Vitamin E juga sangat sesuai diambil bersama dengan Vitamin C kerana ia akan meningkatkan lagi fungsinya. Umpama pelengkap kepada masing-masing contohnya vitamin e yang diambil bersama vitamin c boleh menghalang dari "sunburn".

    Vitamin E Complex Shaklee :
    ✔ Merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan.
    ✔ Bertindak meneutralkan radikal bebas.
    ✔ Bersifat anti-penuaan, dapat mengurangkan garis-garis halus pada wajah
    ✔ Membantu mengelakkan pertumbuhan abnormal sel
    ✔ Membantu memudarkan parut

    Lagi KELEBIHAN VITAMIN E adalah :


      • Memperbaiki peredaran darah lalu menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat
      • Memperbaiki tisu
      • Melindungi paru paru dari pencemaran udara
      • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
      • Mengurangkan parut & masalah jerawat
      • Mengurangkan tekanan darah
      • Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
      • Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
      • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari
      • Menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat
      • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
      • Merendahkan kadar kolesterol
      • Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
      • Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
      • Juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri
      • Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual (PMS)
      • Mengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu
      • Kelebihan untuk ibu menyusukan bayi :- mengurangkan bengkak susu jika diambil secara berterusan, puting yang luka akibat menyusu jugak akan recover dengan cepat. 
      • Mengurangkan stretch mark hodoh di perut
      • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
      • Mengurangkan parut luka di kulit 
      • Bagus untuk jantung sebab Vitamin E ni mengembangkan pembuluh darah dan menghalang pembentukan darah beku dari berlaku.
      • Membantu dalam mendapatkan rambut yang cantik, sihat dan lebat.


      Secara keseluruhannya , Vitamin E bagus untuk kulit cantik, kulit licin, awet muda..antioksidan yg best..dan jgn lupa as VITAMIN CINTA ...


      • Terkenal sebagai "vitamin cinta". Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. 
      • Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.


      Yang pasti jika gabungkan VITAMIN C & VITAMIN E -- >>  KULIT MULUS & GEBU !

      • Melambatkan proses penuaan
      • Pengambilan yang konsisten membantu mendapatkan tekstur kulit yang cantik. 
      • Membantu menghilangkan parut & jeragat
      • Membantu wajah nampak lebih berseri & tidak kusam


      You'll see the difference in less than 1 month ! 


      Apa kata mereka ??


      ESP + Vitamin E


      Vitamin E


      Vitamin C + Vitamin E



      Vitamin C Chewable + Vitamin E




      Vitamin C + Vitamin E


      Vitamin E + Vitamin C + ESP



      Vitamin C + Vitamin E






      Alhamdullilah dgn pengambilan vit e yg konsisten, kulit muka saya bertambah baik berbanding dulu...selain mkn saya juga jadikan vit e sbg night cream....pg2 bangun n cuci muka moist je...

      Anak saya terjatuh masa bermain. 
      Luka di muka paling banyak.
      Alhamdulillah saya letak Vita-E hari-hari kat luka dia.
      Dalam masa seminggu dah nampak bezanya,
      Luka cepat kering dan cepat sembuh dgn Vita-E.
      Memang Amazing Vita-E ni!!





      Vitamin C + Vitamin E

      Vitamin C + Vitamin E



      Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.










      Zailatul Akmal

      Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

      SMS / WHATSAPP 019 344 3650 




      Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)  
          





      "Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."


      TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

      No comments:

      Post a Comment

       
      http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png