Home Siapa Saya Disclaimer Mengapa Shaklee Cara Order Nak Jadi Ahli?

Jom sedut VIVIX Shaklee Super Antioksidan !


Vivix Shaklee sesuai untuk anda yang ada masalah kesihatan yang mahal2x seperti ;

  • Kolestrol
  • Darah Tinggi
  • Kencing Manis
  • Diabetis
  • Kanser
  • Lemah badan
  • Pening kepala
  • Luka parah
  • Gemuk
  • Perokok yang tekad nk berhenti rokok!

Semua ini pakej penyakit2x mahal. Dengan ikhtiar khasiat Vivix yang jauh lagi murah dr penyakit2x kos tinggi ini, inshaAllah dgn izin-Nya, anda akan mendapat kesihatan lebih baik dikemudian hari.

Jom Vivix. Ia superantioxidants yang membantu membaiki sel! Antioksidan ni jenis ia melawan dan menjadi benteng menghalang radikal bebas masuk serang sel dan DNA kita.

Apa jadi klu radikal bebas masuk? Habislah rosak sel kita. Menghirup udara yang tercemar seperti asap rokok adalah salah satu keadaan di mana kita terdedah dengan radikal bebas!

Apabila sel sihat, maka organ pun sihat. Selain itu, sistem jadi lebih sihat dan badan kita akan jadi bertambah sihat!

Nak sihat?

Jom Vivix
Jom Shaklee

dan

Amalkan gaya hidup sihat ya

Semoga Allah swt sentiasa beri kt kesihatan dan kesejahteraan dunia akhirat. :)




Hanya jauhari mengenal manikam.. dan hanya yg tahu erti nilai wang...akan memilih intan bukannya kaca... Vivix - Value for money. Jom hadiahkan vivix utk org yg tersayang, untuk ibu bapa anda. Kembalikan senyuman di wajah mereka.

Lihat artikel yang berkaitan di sini :





Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.




Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

SMS / WHATSAPP 019 344 3650






Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)






"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

3 Langkah Memulihkan Kembali Kulit Yang Rosak Dengan Vitamin Shaklee



MALU kulit rosak akibat salah pakai produk ??? Kulit rosak menyebabkan berlakunya :
  • Jerawat
  • Jeragat
  • Pigmentasi

Zai nak kongsikan 3 langkah untuk dapatkan kembali kulit yang sihat dan cantik dengan pengambilan vitamin SHAKLEE. Mengapa SHAKLEE ? Klik sini.

Jom lihat apa 3 langkah tersebut :

STEP 1 : DETOX (NYAHTOKSIN)

Ada yang tanya, kenapa ya walaupun dah makan pelbagai produk untuk kecantikan kulit, tapi nampak macam tak berkesan pun. Kadang2x jerawat makin menjadi-jadi pulak banyaknya. 

Mungkin ada yg tak tau, punca sebenar masalah jerawat adalah kerana timbunan toksin dalam badan

Dan cara paling senang nak lihat toksin adalah melalui jerawat. Dan detox adalah cara terbaik utk menyingkirkan toksin dari tubuh. Afalfa Complex Shaklee adalah vitamin/suplemen terbaik utk membuang toksin dan membersihkan darah. So apakata sebelum anda memulakan sebarang suplemen utk kecantikan kulit, mulakan STEP 1 ini dahulu.



STEP 2 : MELICINKAN KULIT DAN MEMUDARKAN PARUT JERAWAT DENGAN VITAMIN E dgn EKSTRAK BIJI ANGGUR

  • Ekstrak biji anggur terbukti 20 kali lebih berkesan daripada Vitamin C dan 50kali lebih kuat dari Vitamin E

Vitamin E memang diketahui umum adalah vitamin untuk kecantikan kulit.

Nak bebas jerawat, amalkan 1 biji Vitamin E setiap hari. Nak bebas parut jerawat, amalkan masker Vitamin E. Sapukan saja pada jerawat tu. Dan nantikan hasilnya.

Vitamin E juga membantu dalam melewatkan penuaan dan mengurangkan garis halus pada wajah.





STEP 3 : MENGANJALKAN DAN MENGGEBUKAN KULIT dengan COLLAGEN POWDER & ESP

Kebanyakan mereka yg ambil COLLAGEN POWDER memberi respon terbaik tentang kulit mereka yang menjadi halus, lembut dan gebu.

Sebab memang antara khasiat Collagen Powder ini adalah utk meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan kulit.



Gabungan lebih mantap bila diambil dengan ESP.  ESP (Protein) dan kolagen sememangnya gabungan terbaik untuk anda yang mementingkan kecantikan dan keremajaan kulit.




Tips : Mixkan 1 sachet Collagen Powder dgn 1 sudu ESP, minum setiap hari.


Ambil secara konsisten serta minum banyak air kosong dan Zai pasti selepas beberapa waktu (depends pada tubuh individu) ada saja yang memuji betapa remajanya kulit anda. :)



Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.




Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

SMS / WHATSAPP 019 344 3650






Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)






"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

PROMOSI HARGA RUNTUH VIVIX SEPANJANG JANUARI 2016


Assalamualaikum dan selamat tahun baru 2016 zai ucapkan buat semua pengikut setia blog zai . Zai doakan semoga tahun 2016 ini lebih baik dari tahun 2015 dan berharap moga2 segala nya dipermudahkan :)

Seperti biasa, setiap bulan Shaklee akan adakan promosi untuk beberapa produk Shaklee , jadi untuk awal tahun ini , Shaklee buat promosi awal tahun yang sangat sangat sangatlahhhhhh HEBAT !

Seperti gambar yang tertera di tepi ini, Vivix adalah antara produk promosi bulan ini ! Vivix atau biasa ramai gelarkan ia TONIK AJAIB :) Zai antara orang yang sentiasa menantikan promosi Vivix . . .  Memang meriah order kalau ada promosi Vivix.

Nak tahu kenapa ? Yang mana belum tahu , jom teliti apa promosi dari Shaklee bulan Januari ini .



Jika anda memilih untuk beli 6 percuma 1 , anda akan dapat penjimatan besar sebanyak MYR823++




Jika anda memilih untuk beli 2 diskaun 5% , anda akan dapat penjimatan sebanyak MYR158++


Waahhh, mana satu promosi yang menjadi pilihan anda ? ")

***

Apa itu Vivix ?

Vivix™ : Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.





Tahukah anda ? Sel-sel yg telah mengalami penuaan boleh diremajakan kembali dengan VIVIX.

Vivix berfungsi dari peringkat DNA. Dengan mengamalkan Vivix setiap hari, anda pasti kelihatan 25 tahun lebih muda!!



  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Antara kelebihan Vivix :
  • Menggalakkan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakkan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
  • Membantu dlm proses penurunan berat badan
  • Menyokong kesihatan mata
  • Meningkatkan kesihatan imun badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix telah terbukti mengawal masalah penyakit2 serius, antaranya :
  • Diabetes
  • Kolestrol tinggi
  • Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
  • Tekanan Darah Tinggi
  • Alzheimer atau nyanyuk
  • Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
  • Gout
  • Letih
  • Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
  • Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
  • Kanser dan tumor
  • Katarak dan masalah mata
  • Masalah saraf
  • Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh
  • SLE
  • Strok



"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan." Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)

Bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah ia juga adalah tonik anti - penuaan.





GOLONGAN YANG AMAT MEMERLUKAN VIVIX :
  • Pesakit Diabetes
  • Arthiritis
  • Pesakit Gout
  • Pesakit Cancer yg telah menjalani kemoterapi
  • Orang yg rabun mata - perlukan antioksidan yang tinggi
  • Ibu dan bapa yang sibuk bekerja seharian menguruskan anak-anak dan tanggungjawab
  • Golongan yg mementingkan kesihatan badan yg maksimum
  • Atlit atau yg aktif Sukan
  • Anti Penuaan

Senang cerita , kalau anda jenis malas nak makan banyak2 vitamin, boleh ambil Vivix Shaklee ini .. 1 botol Vivix ni sangat sesuai untuk semua masalah dan penyakit.. Complete untuk KESIHATAN dan KECANTIKAN secara menyeluruh.

Hanya jauhari mengenal manikam.. dan hanya yg tahu erti nilai wang...akan memilih intan bukannya kaca... Vivix - Value for money. Jom hadiahkan vivix utk org yg tersayang, untuk ibu bapa anda.. kembalikan senyuman di wajah mereka ..


Lihat artikel yang berkaitan di sini :


***


Selain Vivix, ada promosi hebat juga untuk Zinc Complex & Vita-Lea for Children . Best kan ?


Zinc Complex : Perangsang Metabolisme Semula jadi - (BUY 3 FREE 1)

Zink merupakan komponen penting dalam setiap sel tubuh. Ia memainkan peranan dalam tindak balas enzim dan terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia. Zink diperlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan yang normal serta menguatkan ketahanan imun tubuh.

Ia juga penting untuk sintesis protein dan bahan genetik DNA.
  • Satu tablet memenuhi 100% Nilai Harian bagi zink
  • Dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai ketersediaan bio yang tinggi dalam bes alfalfa dan barli panggang.
  • Dengan formula berasaskan sayur-sayuran



Vita-Lea for Children - (BUY 3 FREE 1)
  • kaya dengan kebaikan tulen. Lengkap dengan 19 vitamin dan mineral penting termasuk kalsium, magnesium & banyak lagi bagi membantu menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat.

Siapa perlukan Vita-Lea for Children ?
  • Kanak-kanak dari usia 4 tahun ke atas
  • Anak yang susah makan makanan berkhasiat
  • Anak yang aktif
  • Sesiapa sahaja terutama yang susah untuk telan tablet

Kebaikan Vita-Lea for Children
  • Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
  • Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
  • Baik untuk kesihatan secara menyeluruh
  • Sumber harian tambahan bagi Vitamin B
  • Boleh dikunyah dengan rasa yang sedap


*** Semua promosi di atas adalah sah sepanjang bulan Januari 2016 ini SAHAJA.



Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.




Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

SMS / WHATSAPP 019 344 3650






Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :)






"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...