Home Siapa Saya Disclaimer Mengapa Shaklee Cara Order Nak Jadi Ahli?

PROMOSI ESP SHAKLEE TERLAJAK MURAH SEPANJANG MAC 2016



Assalamualaikum & Hi ! ")

Apa khabar semua ?? Harap semua sihat3x belaka ya ")

PROMOSI "tepung ajaib" shaklee (ESP) datang bertandang lagi bulan ni! yeahh. Kalau nak tahu, ESP ni produk paling berhantu ! Memang TERLAJAK LARIS !

Antara 4 SEBAB anda perlu minum ESP setiap hari:
  • ESP menjadikan kulit cantik, halus,gebu,berseri, anjal
  • ESP membantu menghilangkan parut jerawat di muka
  • ESP memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan sihat, kurang letih
  • ESP suplemen asas utk badan sihat, langsing,awet muda


Istimewanya soya ESP ditanam secara organik & dari baka yang tidak diubah genetiknya (non-GMO).


Korang tau tak ???

1 tin besar ESP dengan berat 850 gm dihasilkan dari 30 kg soya non GMO yang BERKUALITI TINGGI !

30 kg??? bertukar 850gram! Wow! Sangat halus serbuk ESP. Tu yang kalau konsisten makan memang halus gebu tulus mulus.

Dan setiap satu hidangan ESP adalah sama khasiatnya dengan :
  • 2 x ganda daging
  • 4 x ganda telur
  • 12 x ganda susu

ESP SHAKLEE BUKAN SOYA GMO YANG BIASA

Tahukah anda, boleh dikatakan semua produk soya yang anda ambil dalam seharian adalah soya GMO. Produk GMO biasanya telah diubahsuai secara genetik dengan memasukkan DNA asing termasuk haiwan dan tumbuhan yang menjadikan ia tak stabil.

Produk-produk GMO boleh menyebabkan alergy, toxic, potensi kanser. Lagi-lagi pada zaman sekarang ni.. produk-produk GMO makin banyak di pasaran sbb tu ada macam-macam penyakit sekarang.. kalau anda nak beli apa2 yang berunsurkan soya , pastikan anda baca dulu labelnya, pilih produk yg berlabel Non-GMO.. Jangan beli sebab murah or sebab rasa sedap or sebab ikut ikutan.. atau sebab nak dapat barang free .

Berlainan pula dengan ESP Shaklee, soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn Shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.





Dan lagi satu yang anda perlu tahu kebiasaannya produk soya GMO akan diproses menggunakan alkohol yang bukan sahaja memusnahkan kandungan isoflavene yang bermanfaat pada kesihatan kita malah boleh menyebabkan pencemaran dari bahan-bahan kimia yang digunakan.

Tapi tidak dengan ESP Shaklee ya. Kacang soya yang digunakan dalam penghasilan ESP Shaklee dicuci dengan air untuk memastikan kandungan isoflavene dan daidzin di dalamnya yang penting untuk kesihatan terpelihara. Pada yang belum tahu isoflavene adalah antara komponen penting dalam pencegahan kanser.

Kesimpulannya memang ada betulnya soya bahaya untuk kesihatan jika anda pilih untuk amalkan soya GMO dan diambil dalam kuantiti yang melampau banyak. Shaklee ESP antara produk berasaskan soya yang dihasilkan dari soya non-GMO dan melalui pemprosesan yang ketat untuk memastikan kualitinya terbaik. Malah cadangan pengambilan seharian sudah ditetapkan untuk memberi manfaat kepada badan dan bukannya memudaratkan badan.

Jadi fikir-fikirkan lah. Jangan terlalu percayakan cakap orang. Sebaiknya buat kajian sendiri. Anda akan lebih yakin bila anda sendiri yang mencari jawapannya.

Selain utk diminum, ESP juga boleh dijadikan sebagai masker ") Bagaimana tu ?? haaa klik sini .


Kenapa ESP ni marveles ? 

Hanya yang mengambilnya sahaja taw kebaikan ESP ni. Lagi2 jika yg mengambil ESP secara konsisten . Tak de skip2.. Memang lagi SUPERB ! Boleh nampak beza kalau tak ambil ESP dengan dah ambil ESP . Tak caya , cuba lah ... 


Healthy choice for the whole family

Anda rasa ada masalah kulit muka kusam , xberseri, xbermaya, badan letih2 dan xbertenaga.. Energizing Soy protein (ESP ) sangat membantu. Ramai yg berpuas hati dgn hasil menggunakan ESP secara konsisten..


Antara keistimewaan ESP Shaklee :
  • membantu menghilangkan jeragat dan parut termasuk parut jerawat
  • membantu melancarkan penyusuan susu ibu
  • membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak
  • membantu badan ibu menghasilkan susu yg lebih pekat dan sekaligus menjadikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam
  • menganjalkan kulit
  • cepat kenyang & membantu dalam pengurusan berar badan 
  • memberi tenaga berpanjangan
  • meningkatkan kesihatan tubuh secara menyeluruh
  • membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
  • utk masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yg sihat
  • membantu masalah gastrik
  • mengurangkan paras kolesterol
  • mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat 
  • menghalang pembentukan batu karang
  • menghalang sel tidak normal membiak menjadi sel kanser
  • mengekalkan tenaga berjam lamanya
  • membina sel kulit, otot, hormon yg seimbang, menyokong sistem imun badan
  • menyokong kesihatan jantung & prostat

Pendek kata ;
  • Tenaga Segera yang berpanjangan
  • Dapat menahan rasa lapar sekaligus
  • Meratakan tona kulit wajah
  • Mencantikkan & menganjalkan kulit
  • Sesuai utk ibu mengandung , berpantang dan menyusukan anak utk badan lebih sihat dan bertenaga sekaligus bertindak sebagai "milkbooster"

ESP Shaklee minuman protein yang sangat berkhasiat . Nak tahu apa kelebihan dan kebaikan protein ni ? Klik sini .




Korunk tahu tak, kalau paras protein rendah boleh menjejaskan pelbagai hormon dan pengawal2 lain dalam proses badan. Tu yang kulit menjadi berminyak, mengelupas, berbintik perang, jerawat, jeragat, dan masalah2 lain. Protein penting kepada kulit kerana kulit sendiri adalah protin,

Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protein soya yang berkualiti tinggi!

Patutlah rata2 yang konsisten amalkan 3sudu besar ESP setiap hari, mengakui efek yang menakjubkan kat kulit.. pejal,tegang & licin.

Jelessss takkk.. Jadi jangan mengelat ambil ESP setiap hari tau. Efek bukan sehari dua, kena konsisten setiap hari.


notakaki; ESP- soya protein yang berkualiti tinggi.




Dah hampir 4 tahun zai ambik ESP protein. BUKAN SETAKAT UNTUK bertenaga, untuk kulit,untuk rambut, kuku dan untuk segala macam sel organ dalam badan TAAAAPI dengan ESP ni jugaklah zai buat BERNIAGA.

Mari kita manfaatkan sepenuhnya ESP tu yang bukan sekadar makanan tambahan biasa. Boleh buat makan,boleh buat jual.

Jual ESP je blh dapat macam2 tau.

Manyakk untung maaa .Tak teringin kaa?


TAHUKAH ANDA ???

Dengan pembelian ESP Shaklee BUY 6 FREE 1 ini sepanjang bulan Mac ini, anda layak dapat :
  • FREE 1 ESP Shaklee - 850 gram (RM159)
  • Pendaftaran Ahli Shaklee secara percuma (RM79.50)
  • PULANGAN WANG berjumlah RM35++ 

Nampak tak, banyak sangat PENJIMATAN yang anda boleh dapat dari sini iaitu berjumlah hampir RM300 !! Ruginyaaaa kalau anda lepaskan peluang promosi dari Shaklee ni tau tak.

Kalau anda berminat nak order ESP ni 1 atau 2 sahaja dengan harga promosi bulan ni pun takde masalah ye .. ") Hanya bulan ni sahaja boleh dapat HARGA TERLAJAK MURAH ni.. . Jadi jangan lepaskan peluang !

.
.
.
.
.
.

Jom kita tengok berapa ramai rakyat Malaysia yang mengamalkan Shaklee sebagai minuman tambahan harian mereka. Anda pula bila lagi ??? ")








Kalau nak masukkan semua gambar pengamal tegar ESP, memang berjela2 lah entry ni nanti kan ?? memang sangat ramai ! jom kita tengok sikit testimoni dari pengguna ESP Shaklee. Apa kata mereka ?










































Macam mana ? Rasa cemburu tak baca semua feedback2 mereka ni. Ni baru sikit taw. ada lagi banyak lagi tak terupload semua rasanya nih. Ni tandanya ESP Shaklee ni memang HEBAT. 1001 kebaikan ada. Alhamdulillah.

Ada lagi berjuta customer2 diluar sana ada kisah cinta dengan soya ESP ni (walau asal2 tak suka soya) Bila hati dah suka,memang semuanya indah...hiiikss ! (tapi ni memang fakta ya,bukan rekaan)

.
.
.
.
.
.



Jangan ketinggalan memilikinya sebelum anda terlambat. Mengapa perlu terus menunggu lagi, sedangkan ESP ini boleh menjadi milik anda dengan HARGA TERLAJAK MURAH bulan ini !

Jika anda membeli ESP ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak ! ")





Hubungi Zai untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.





Zailatul Akmal

Shaklee Independent Distributor [ID No : 882322]

SMS / WHATSAPP 019 344 3650 


Boleh refer sini untuk Senarai Pengedar Shaklee yang sah seluruh Malaysia :) 





"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 882322 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."





TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)


No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png